18-21 SEPTEMBRIE 2019, Hotel Caro, București A 3-a Conferință a Asociației de Imunologie din România
A 48-a Conferință a Societății de Imnunologie din România

„Interesul de care s-a bucurat ediția 2019 a conferinţei Asociaţiei de Imuno-Dermatologie și  a conferinţei Societăţii de Imunologie din România  a dovedit faptul că această formulă  prin care o asociație profesională de imuno- dermatologie  se asociază cu una de cercetare fundamentală, de imunologie,  pentru a aduce cele mai noi informații referitoare la această patologie  a fost una de succes.

Conferențiar Dr. Daniel Boda, Președinte Asociația Română de Imuno-Dermatologie

Profesor Univ. Dr.  Monica Neagu, Președinte Societatea de Imunologie din România

Premieră

Pentru prima oară în peisajul medical românesc, o asociație profesională de imuno-dermatologie (Asociația Română de  Imuno-Dermatologie), se asociază cu una de cercetare fundamentală, de imunologie (Societatea de Imunologie din România), pentru a aduce cele mai noi informații referitoare la  imuno – onco- dermatologie.

Participare  record

în cele patru zile ale ediției 2019,  la cele 9 conferințe plenare, 39 de conferințe orale, 2 workshop-uri și la sesiunea specială destinată vaccinului  au participat peste 300 de medici din toată țara  (București, Craiova, Timișoara, Iași, Cluj Napoca, Galați, Constanța, Târgu Mureș).

Invitați de prestigiu

au susținut prezentări 70 de speakeri români și străini (din Grecia, Statele Unite ale Americii, Germania și Italia) de la universități și institute de cercetare de marcă (Department of Medicine, University of Pittsburgh School of Medicine, Pittsburgh, USA, Facultatea de Medicină, Universitatea din Creta, Heraklion , Institute Biochem. Endocrinology, University Medical Center Hamburg-Eppendorf, School of Medicine, University of Verona, Italy, EUROIMMUN Medizinische Labordiagnostika AG,)

Tematică variată

Prezentările susținute au acoperit o arie tematică variată: onco-imuno-dermatologie, imuno-dermato-pediatrie, patologia imună în transplantul renal și afecțiunile cutanate din imuno-supresia post-transplant, imunologia psoriazisului, etc.

Simpozioane profesioniste

Au avut loc simpozioane ale sponsorilor –  Afecțiuni musculare, articulare sau limfatice, Boala venoasă cronică, Terapia durerii, Diagnosticul molecular al dermatomicozelor, Dermatita atopică moderată spre severă

18-21 SEPTEMBRIE 2019, Hotel Caro, București Galerie foto